Steen Larsen

Jeg hedder Steen Larsen. Jeg har været medlem af Socialdemokratiet i 40 år, og jeg har boet i vores kommune i 30 år. Jeg vil gerne yde et bidrag til en positiv udvikling for Greve Kommune, vores parti og byrådsgruppen.

Jeg er 62 år, gift med Linda, far til fire herlige unger og et par skønne børnebørn.

Jeg er en udpræget holdspiller, men naturligvis med egne meninger. Jeg arbejder i det daglige i 3F. Som tidligere tillidsrepræsentant og fagforeningsformand er det min erfaring, at det kun er med godt samarbejde i et fællesskab, at vi kan skabe udvikling.

Jeg går ind for en bæredygtig, familievenlig kommune der behandler de ældre med respekt. Vi skal være en grøn kommune, som skal fremtidssikres ved at vi sænker vores CO2 udledning – Jeg siger NEJ tak  til al sprøjtegift og Ja tak til rent drikkevand.

Vi skal sikre at borgerne kan forblive i deres nærområde hele livet og at vores hjemmepleje udvikles yderligere med kompetent personale, der sikre at de ”varme hænder” er der, når behovet opstår. Der skal ansættes flere pædagoger og lærer i vores daginstitutioner og skoler. Vores unger skal ikke bare opbevares, de skal udvikle sig til harmoniske og glade mennesker og skal have de nødvendige kompetencer til fremtiden.

Greve kommune skal sige NEJ tak til social dumping på samtlige arbejdspladser, hvor vi som kommune har et arbejdsgiver ansvar, eller har udbudt et arbejde i licitation. Greve kommune skal sige JA tak, til at al arbejde udføres på overenskomstmæssige forhold.

For lidt mere sund fornuft i byrådet.

Jeg er indstillet på at yde en stor indsats for at sikre Socialdemokratiet et godt valg til efteråret.

Skriv til mig med spørgsmål på Facebook ”Steen Larsen – byrådskandidat for Socialdemokratiet i Greve” – sammen kan vi skabe en god, tryg og grøn kommune for ALLE vores borgere

Giv mig en hånd med på vejen. Giv mig din stemme.

Tak fordi du læste med.