Vi får mange spændende sommeraktiviteter for børn og unge i Greve kommune

Selvom formanden for Kultur- og Fritidsudvalget mente det var næsten umuligt, så bliver sommeren nu fuld af spændende aktiviteter for Greves børn og unge.

I Socialdemokratiet har vi stort fokus på at skabe gode rammer for de faste tilbud for børn og unge i kommunen. Derfor er vi særligt glade for, at vi I Greve nu har fået hele 1,9 million til at skabe spændende tilbud hen over sommeren for børn og unge.

Ved sidste byrådsmøde var flere byrådsmedlemmer, der anså det for nærmest umuligt at nå at skabe gode tilbud, herunder formanden for Kultur- og Fritidsudvalget, så ser vi, at foreninger, klubber, administrationen og en langt række andre folk formår at skabe nogle rigtig gode tilbud. Det er stærkt gået, og dejligt at ikke alle var klar til at smide handsken i ringen allerede før sommerferien startede.

Vi glæder os til, at vi i Greve kan holde en spændende sommer sammen, og at flere børn og unge nu får mulighed for at prøve et af de mange gode kultur og fritidstilbud.

God sommer!

Jari Due Jessen