Daisi Schultz

TURISTATTRAKTIONER
Vi skal sørge for at pleje vores attraktioner, så vi kan tiltrække folk fra hele Danmark og udlandet. Det vil skabe flere arbejdspladser i kommunen og vil være med til at synliggøre Greve på landkortet. Vores strand er et stort aktiv og mere synlighed vil være et stort plus for butikkerne langs Strandvejen.

BOLIGER
Vi skal sørge for at der er en god fordeling af lejeboliger i hele Greve Kommune. Vores unge skal have mulighed for at blive i Greve, mens de studerer i en bolig der er til at betale. Vi skal også sørge for, at der er boliger til de ældre, der gerne vil sælge deres store bolig, så vi kan få flere børnefamilier til kommunen.

BØRN OG UNGE
Vores folkeskole skal være et tilvalg og vi skal gøre det attraktivt at arbejde i Greve, så de lærere der underviser er uddannet til det job de bestrider. Det er vigtigt at der er penge nok, så vi kan ansætte/beholde de gode lærerkræfter, som vores folkeskoler har brug for.

Jeg stiller op til byrådet, fordi der er nogle områder, der er behov for at få bedre styr på.

- Byrådet skal arbejde for, at alle i vores kommune har de bedste betingelser.

- Folkeskolen skal være et tilvalg.

- Alle kan få den uddannelse de brænder for og alle får muligheder for at blive opdateret inden for deres arbejdsområde.

- Det er vores børn og unge som er fremtiden og vi skal sørge for at de får de bedste betingelser.

- Vi skal arbejde for at få videregående uddannelser til Greve Kommune. Derfor skal der bygges flere ungdomsboliger, så der ikke er lang transporttid. Derfor håber jeg, at vi får rigtig mange stemmer til kommunalvalget 2021.

Følg mig på Facebook.